Sedaca Bende 30 haftalığım bu ay ıcınde her seyı hazırlamayı dusunuyorum bütün eksıklerı tamamladım çok şükür. Yavastan etıketleri kesip yıkayacağım
Gd1992 Bnde yarın 30 oluyorum ole cok kıyafet alııs verısı yapmadm yıkamak ıcın erken dıye dusunuyorum oyuzdn bklıorm suan
Gul_2358 Cansiin bizde 30 olduk ama hala yıkamadım biraz daha zaman geçsin 33-34 olunca yıkayıp ütülemeyi düşünüom🌸
sinber Cansiin ikinci bebeğim olacak nasip olursa. 30+1 deyiz son posta yıkanacakları şuan makinede. Bir iki güne dolabımız gelecek o havalanırken ben de ütülemeyi bitirir yerleştiririm inşallah
Eliff66 Cansiin çok şükür iyi gidiyor canim daha kiayfetlrini tamamlamadım 🙁eksiklerimiz var bu hafta tamamlayıp yıkama başlıcam artik hayırlisiyla