Bende ikinci sezeryanimi olucam insallah guzel gecer ben bile korkuyorum. Sana tavsiyem sonda acitmiyor. 8 saat sonra yuruyebiliyosun serumlar falan falan karnina basiyorlar uc kez korkma biraz can yakici 🤰🏼 cunku icin genisliyor. Daralmasi icin imkanin var beli dar olan bir don giymen bu rahatlatiyor cunku sarkacak yururken canin biraz yanacak ama onemli degil sondan ciktiktan sonra bol bol yuru yuru hic yatma yatip kalkerken biraz agrin oluyor canim gerisi kolay. Ben vallahi 2 gun icinde hastaneden ciktim bebegimizi sehir disi hastaneye goturmek icin 5 saat yol gittim karnimda yastikla ❤ rabbim hayirli saglikli kolay acisiz bir sezeryan nasip etsin insallah ❤