Neredeyse hiçbirşey yiyemiyorum son lokmanda bi midemde rahatsızlık hissedip bırakıyorum, o son lokmayı bıraktığım tabakta nadirdir genelde bir iki lokma aldıktan sonra bırakıyorum tabağımı🙈
bu arada 8-9 haftalık gebeyim. Dolu dolu salata yediğim halde durmadan salata yemek istiyorum😬
fazla yeşillik salatasının bir zararı olur mu