tbmn doktorum bana yaptırmadı ben yapar demistim önce sağlık ocağında kan ver şeker için yüksek çıkarsa yaptıralım dedi normal çıkınca bebeğin suyuna baktı kilosuna baktı gerek yok dedi acaba diğer doktorlar neye göre şeker yüklemesi yapıyor merak ettim