Kızlar 41 hafta oluyorum yarın. Doktorum bebeğimin suyunun azaldığını, hafta sonu suni sancı ya da sezeryan olmam gerektiğini söyledi. Hiç açılmam, sancım yok. Suni sancı mı? Sezeryan mı? Yarın karar vereceğim. Sizlerin de fikirlerini alsam, tecrübeli arkadaşlar özellikle 🤔