Nazli71 Arkadaşlar merhaba biz ankaraya yeni taşındık tayin dolayısıyla 11+1 günlük hamileyim dıktor kontrolüm var ama sizce hangi hastane ve doktor? Gata mı keçiören eğitim araştırmamı?
Minigininannesi Nazli71 nerde ne var bilmiyorum kuvez olan yer nereye orayı tercih edin ikisindede varsa temiz olan yer şunu da yapabilirsiniz internet sitesinden doktorlarını bulun isimleriyle bakın hasta yorumlarına inşallah iyi yeri bulursunuz
Minigininannesi Nazli71 ben gazi üniversitesi hastanesine gidiyorum çok memnunum 12. Haftayı geçmeden alıyorlar eğer imkaniniz varsa değerlendirin derim ilgi ve hastaya saygı çok güzel gayet temiz dogumhanesi tek kişilik odalarda oluyor zaten
Nazli71 Zeliha hanımın ismini bnde duydum birde emre beyden bahsettiler ama o nasıl sizce bilgilianne
Nazli71 Minigininannesi muhtemelen ikisindede küvez vardır devlet hastanesi ikiside. Ama yeni geldiğimiz için hangisi karar veremedim 🤔
Asia Minigininannesi gazi mi iyi? Ben acillik oldum 1kere gittim ömrümde görmediğim hakareti muameleyi orda gördüm. Hem de her dediklerini yapıp kibar olmama rağmen. Şunu unutmayın acile dogumhaneden muamele muayenelerdeki gibi değil. Allah bir daha dusürmesin
bilgilianne Canım Emre beye de iyi diyorlar hiç muayene olmadım ona bir şey diyemeyeceğim, ama gebeliği öğrendiğimden beri Zeliha hanım bakıyor sakin bi doktor tavsiye ederim
Nazli71 bilgilianne zeliha hanıma randevu alacaktım ama hep dolu oluyor nasıl randevu alıp gidiyorsunuz? Randevusunun açık olduğu zamanlarda genelde hep gebe hastalar bu polikliniğe randevu alamaz die uyarı veriyor.
Bgmbgm Nazli71 gece 00:00 dan sonra almayı deneyin bende hep e randevudan aliorum 15 gün 10 gün sonraya anca verio sira
Nazli71 Bgmbgm evet ama hiç olmuo ya randevuda bulamıorum ikili tarama zamanım geldi nasıl yapacağım bilmiyorum 🤔
bilgilianne Başımdan geçen bi olayı anlatayım size ikidir ben de boş randevu bulamıyordum Mehmet bey var ondan alıyordum öğleden sonra, Mehmet bey öğleden sonra olmuyor genelde ve Zeliha hanım bakıyor bana her gitmemde o baktı şans tabi biraz da 😊😊
Minigininannesi Asia bu dediginize bilmiyorum ama tuhaf geldi çünkü ne bi azar ne bi yüz asma gördüm gayet kibarlar ben iki haftadır yatıyorum acilden giriş yaptırmıştım bugün çıktım eve hatta eve gelirken hemşireler bile ya sen gidiyo musun biraz daha dursaydın diyolar güvenlik alismistik nereye diyor doktorlar desen içerde numara verdiler kendilerinin bişey olursa arayım diye hiç sorun yaşamadım her muayene ettiklerinde jel soğuk diye Özür dileriz soğuk biraz da diyolar şu soylediginiz çok değişik geldi
Asia Minigininannesi ne güzel siz çok çok sanslıymışsınız o zaman... ama sayelerinde şimdi nasil doğurgan diye düşünüyorum travma benim icin
Izm123 Nazli71 Keçiören de neden gittiysem hep saçma sapan işler oluyor hiç Bisey bilmiyorlar ordan oraya yönlendiriyor herkesi gatayi bilmiyorum ama keciorenden iyidir. Kadin doğumcu 5 cm lik kiste 2 mm demişti önemsememistik. Yanlis bakmış.