Kızlar 26 haftalığım, bi kaç saattir sık kasılmalarım var, bebek aşırı şekilde toplanıp kasılıyor, acile gittim fakat doktor bebek çok aşırı hareketli dedi, görünürde sıkıntı yok, biraz enfeksiyon çıktı idrarda, kasılmaları farkındayız bunu takip etmelisin tehlike arz edebilir bi anda dedi, leke vs bişey olursa gel hemen dedi, böyle bi durum yaşayan var mı çok tedirgin oldum, hala da kasılmalarım devam ediyor😔