Merhaba kizlar :) Rabbim sonunda bana da bu duyguyu yasatti. Allah isteyen herkese nasip etsin🙏🌸 simdi hikayeme basliyorum 🥰💞
26 eylul cumartesi sabah 3.30, karnimin kasilmasiyla uyandim. Wc ye gittim. Sari sumuksu bir akinti gelmis. Acaba mi dedim ama 1 gun oncesi doktor hic acilman yok dedigi icin nisan olduguna yormadim. Neyse gectim yattim. Yarim saat sonra tekrar karnimin kasilmasina kalktim. Bebek bir yerde sertlesip duruyordu.wc ye gittim hafif kanli akinti gelmis. Dedim ki bu bence nisan. Bu arada kasiklarima da regl gibi sancilar girmeye basladi. Kalktim ve kac dk da bir giriyor diye zaman tutmaya basladim. 20 dk da bir sanci giriyirdu ama hafi hafif. Bu arada kanli akinti ara ara gelmeye devam ediyordu. Sabah 6.40 ta esimi kaldirdim. Dedim kalk geliyor galiba bizimki 😂 sabah 9da da nst ye girecektim doktor ptesi suni sancitlyla baslatiriz diyordu. Kismet cumartesineymis :) Saat 8 de hastaneye gittik doktorum daha gelmemisti. Hemsireler hemen nstye bagladilar. Nst den ciktim doktorum geldi hrmen muayene etti. Vee 2 cm aciklik✌ doktorum hemen yatis verdi ve saat 10.30 da suni sanci ile surec hizlansin diye baslatildi. Ayni zamanda epidural taktilar. Allah epidurali bulandan razi olsun bu arada 😂
Sancilar suniyle birlikte hizlandi. Kesinlikle sancilar ayakta cekiliyor yatarak berbat. Ama nst ye bagliyorlar yarim saatte bir. O sebeple yatarak mecbur sanci cektim. Plates topuna oturdum o da cok iyi geliyor. Bir de sanci gelince yere cokmek ✌ oglen 12 oldugunda acikligim 5 cm civarindaydi. Ilk dogumda acilmalar daha yavas oluyormus. 2 ye kadar hic acilmadim sabit kaldim. Doktor suniyi arttirdi. Iste o an dedim dayayin epidurali nolur 😂 sancilar 2 dk da 1 giriyor. Sanci dedigim de regl sancisinin 10 kati gibi. Dayanilmayacak gibi geliyor ama dayaniyorsunuz :) aksam 6 ya yakin tekrar kontrol ettiler ve 8 9 cm deyiz ✌ama sancilar sebebiyle inliyorum kesinlikle bagirmadm ya da ciglik atmadim. Enerjimi hep sanciyi karsilamaya odakladim. Sanci girdikce derin nefes al, 5 sn tut ve ver. Muthis iti geliyor.Esimle birlikte surekli nefes al ver yaptik, sagolsun cok destek oldu.o olmadan yapamazdim.
Saat 18.20 doktor geldi ve haydi dedi dogumhaneye. Bende bir heyecan ve bir korku. Acaba dogurabilecek miyim acaba cikabilecek mi?kafamda deli sorularla dogumhaneye girdik.18.30 dogumhanedeyiz. Doktor sanci geldikce ikin bittiginde ikinma diyor. Sanci gelince derin nefes aliyorum ve olabilsigimce bebegimi itiyorum. Nefesim yetmeyene kadar. Bebisim de sanciyla asagi iniyor ama sanci gelince yukari cikiyor. Doktor dedi boyle olmaz son kez kafasini tutup deneyecegim gelmezse sezeryana alacagim. Dedim icimden 9 cm acilmam var burdan sezeryana donersem cok uzulurum ikin merve ikinabildigin kadar vee vucudumun son gucune kadar ikindim ve kafasi indi ama vucut gelmiyor. Erkek doktor cagirdilar dediler guclu olsun ben anlamadim 😂 meger karnimdan bebegi bastiracakmis. Doktor geldi. Sanci gelince ikindim ve doktor karnimdan oyle bir bastirdi ki dedim kaburgalarim kirildi. Iste o an dogum degil de bu canimi cok yakti. Doktorum dedi az kaldi son kez kuvvetlice ikin. Sanci geldi ben sonuna kadar ikiniyorm kendi doktorum cocugu tutuyor diger doktor karnimdan bastiriyor. Ve 3 2 1 💞 saat 18.48 (18 dk da) bebegim kucagimda. Butun acilar bitti 🥰 dunyanin en guzel duygusu bu bence daha otesi yok. Rabbim isteyen herkrse nasip etsin 🙏
Sorusu olan varsa mumkun oldukca cevaplarim:) bu ara uykusuz geceler ama olsun hersryine deger🥰🥰🥰