Benim iki çocuğum var biri 15 diğeri 9 ikinciyi bile çok kararsızdım. 9 yaşındaki kızımın zor bebekliği vardı çok ağlıyordu gelen giden 3 cü dedi yok dedim kabul etmedim belli bir süre sonra kendimiz istedik hatta eşim kesinlikle hayır diyordu. Yeter bize diyordu Şimdi mutluluktan uçuyor. Erken yaşı küçük bağlatmak isteyenlere diyorum iyi düşünün ben 35 yaşındayım cesaret edemiyorum.