Elfgkhn507 Merhaba, adetime 9 gün varken test yaptırmıştım orda beta hcg değerim 0.1 çıktı. Adetime 3 gün kala test yaptırdığımda 3 cıktı. 2 gün var adet görmeme ama heyecanlanmalı mıyım gebelik için. Bu değer durduk yere yükselir mi böyle?
Nida_Y Elfgkhn507 betayı çok erken yaptırmışsınız. Adetin gecikmesini beklemeden bence heyecanlanmayın. İnşallah güzel sonuç alırsınız 🙏🏻
demetmert Elfgkhn507 beta 5 in üzerine geçmediği sürece gebelik yoktur ve bu yükselme bazen adetten dolayı oluyor aynı şeyi yaşamıştım ama doktor bana adet tarihi yaklaştıkça olabiliyor gebelik değil demişti
ballisiyavrum Elfgkhn507 umutlanmanızı istemem benim adete 5gün kala 4.40 çıktı kesin var diye havalara uçtum 2gün sonra 3.01 e düştü ve adet oldum
afrasil Elfgkhn507 canım 2side negatif değer . Heyecanlanacak bir durum yok . Beta değişebilir önemli olan negatif mi pozitif mi ona bakmak . Adetin geçerse tekrar kan verirsin .
Elfgkhn507 Nida_Y teşekkür ederim İnşallah. Evet planlı olarak yaptığımız için heyecanlıyım çok, testi de yaptırmış oldum artık.