Gd1992 [url=https://hizliresim.com/CqX6Pl][img]https://i.hizliresim.com/CqX6Pl.png[/img][/url] Kızlar nasl sızce bu model ındırımde suan effort marka iyi mi szce tac terlıkte hedıyesi
ecembugra53 Gd1992 güzel canım ben de aldım ama beyaz almadım ya kullanışsız geliyor farklı tTlı bi renk aldım 😊 penye gecelik vardı zaten rahat ederim bir de pijama takımı aldım
Aysoo Aynı setten bibulittle ınstagram sitesinde 220 ye düşmüş almayı düşündüm ama doğum kış olacağı için vazgeçtim ben
Jdiebsh Guzelmisde rengi cok acik degilmi putra yada bebe mavisi daha guzel olurdu sanirim ama model olarak guzel rahat duruyo
Aysoo Gd1992 anladım evimiz müsaitse tabi alınabilir yazdığım sayfayı inceleyin derim benim evim çok sıcak olmuyor maalesef ben kalın birşeyler düşünüyorum