37+6 olduğumuz gündem Herkese merhaba. Dün geçmeyen karın ağrısı ve ishal şikayetim vardı gece uyuyamadım. Bebeğimin hareketlerini hissedemedim. Sabah doktora geldim normalde kontrolüm pazartesiydi. Nstye girdim. Kalp atımı yüksek dediler. Doktor da ultrasonda baktı, strese girmiş bebeği almam lazım dedi. Hemen hazırlanıp ameliyata alındım. Şükür ikimizde iyiyiz. 🙏🏻 Korkacak hiçbir şey yok ikinci kez sezaryen oldum. Biraz önce yürüdüm sütüm az da olsa geldi şükür. Karnıma bastırma, sonda, ilk yürüme, karna konan torba hepsi hiç can yakıcı şeyler değil içinizi ferah tutun. Sezaryen sonrası illa ki ağrılarınız olacak ama dayanılmayacak şey değil hepsi geçiyor. Sağlıcakla kalın ❤️❤️