Nida_Y Busra4122 ayy aynı ben. Şuan 19 haftadayım bir kaç haftadır var resmen göbek deliğim ve çevresi ağırıyor elimle göbeğimi tutuyorum oysa çok da büyümedi karnım ama doktor normal dedi kendini yorma yürürken dedi