-Biberon- benim denemediğin şey kalmadı taze naneler çiğnedi aç karına kuru fasulyeleri yuttum kraker delisi oldum ama yok fayda etmiyor anlık rahatlatıyor sonra yine aynı. Tek çözümü prilam diye Bi ilaç yazdı doktorum onu kullandım şak siye kesti çok güzeldi 😍 şuan 39+3 haftalığım sabahları hala devam ediyor bulantım ama eskiye göre çok çok iyiyim hamdolsun 🤲🏻