23+4te yakınlarımın karnın yok demesiyle geçiyor 😄 gece uyuyacakken sürekli daha güçlü tekmelerini dışardan izleyip kendi çapında iyi geceler diyen bal böceği oğlumla haftamızı geçiriyoruz 😂🧿 bu hafta biraz nefes darlığı çekiyorum ve ayakta biraz fazla durunca belim ve kalçam ağrıyor