Defnemoms doktorunuzun söyleme tarzı kırıcı olmuş ama söylediği şeyler doğru. Çünkü gebelik diyabeti daha önce hiç bu şekilde diyabet öyküsü olmayan, gebelikte de şikayeti olmayan gebelerde de görülebiliyor. Su fazlalığı, iri bebek, ani bebek kaybı, erken doğum, düşük doğum ağırlıklı bebek öykülerine sebep olabiliyor. Zaten çok zor bi işlem de değil. Kendi adıma konusuyorum tükettiğimiz onca paketli ve şekerli ürün yanında masum bile kalabilir:) Neden yaptırmak istemiyorsunuz?