Esmakoksal 7+5 de kalp atışını duyduk doktor herseyı normal çok güzel boyu kesesi olsun iyi dedi. 1 ay sonrasına randevu verdi sizce çok uzağa vermedi mi yolda hep böyle mi 🤰
ikizminikler Esmakoksal yok canım bu şekilde bir ayda bir bakacak banada ilk zaman öyle gelmişti geçmek bilmiyordu şimdi çağırmasın uğraşamam diye bakar oldum 🤪😅
Sema-akk Esmakoksal normal canım son aya kadar ayda bir çağırıyorlar ben şuan son ayimdayim 10 günde bir gel dedi doktorum
Xxz Esmakoksal 😀😀 her ay gitmek bile fazla ben gittim ama 2. Bebeğim olsa sık sık gitmiycem. 8. Ayimdayim 45 gün sonra gittim doktora. Erken gidince Noluyo ki. Bir yerden sonra insan çokta merak etmiyo ilk aylarraki gibi
Seyhann0606 Esmakoksal 32. Haftadayım bu haftaya kadar hep ayda 1 kez gel dedi 😂 dün kontrolüm vardı 3 hafta sonra gel dedi
198697 Esmakoksal bende dün gittim kontrole 6+2 kalp atışını falan duyduk. Kasım 15 gel dedi 12. Haftada ikili test vs. İçin 💕