Candemirmom o şöyle herkese cok fazla dikiş atılmıyor gebelikte harekete alısırsak bence bi avazda dogururuz🙂 benim kuzenimin eşi 2 dogumuda girdi 10 da sonra cıktı acılma oldgnda da cok miktar sikiş atılmadı ve 15 gnde iyileşti üstelik baya da kiloluydu kendisi ama cok hareketliydi rahat etti dogumdan cıkıp ertesi sabah dans etti 2sinde de😂😂 korkmayalım inş normal ve saglklı dogumlar yaparız