Herkese merhaba 🌸inanmak başarmanın yarısıdır dedim ve istediğim oldu çok şükür 🙏
24.09.2020’de sabah eşimi işe gönderdikten sonra tekrar uyumak istedim. Sabah 7 9 a kadar bir rahat uyudum uyku esnasında belime bir ağrı vurdu klima açıktı acaba soğuk mu aldım ki dedim üstümü kapattım öyle ama bi yanımda lavaboya kalkmam gerektiğini söylüyor , neyse lavaboya gittim meğer nişanım gelmiş o yüzden bel ağrım olmuş. Gayet sakin bi şekilde eşimi aradım daha sonra doktorumu aradım. Dr sıkıntı yapılacak bir durum değil doğumun başlangıç belirtisi bir gelin muayene edelim dedi. Eşim hemen gelemeyecek bir işte olduğu için arkadaşımı aradım eşiyle beraber sabah yine 9’u geçerken kliniğe gittik nst’ye bağladılar sancım çıkmadı. Doktor alttan muayene yapmadı sancı olmadığı için.
Eve geldim gün içinde yine kendi işlerime devam ettim. Gece yarısı oldu saat 3 ben bel ağrısı ile uyandım. Tekrar uyuyamadım bu böyle 2 gün devam etti. Gündüzleri gayet iyiyim geceleri ağrılarım oluyordu.
Gel gelelim asıl cumartesi gününe 🙈 saat gece 3 şiddetli bel ağrısı ile uyandım ama bu ağrı tam pelvis kemiğinde hani adet sancısı gibi diyorlar ya öyle bişey yok yani değil. Ben adet zamanı en ağır sancıları ağrılarıda cektim biliyorum ama bu öyle bişey değil diyen yalan söylemiş 😅😅
tabi bu ağrılar esnasında biz eşimle dakika tutuyoruz saate bakıp benim ağrım geldiği zaman eşimi uyandırıyorum belimi ovalasın falan diye ..
doktorumu aradım durumu izzah ettim hastaneye gitmemi istedi. Hastaneye gittik 3.30 falan 1,5 cm açılma sancılarım da var ama yatış yapılacak kadar değil. Ebe eve gitmemi hastanede yatmamın sağlıklı olmayacağını söyledi. Bende kabul ettim dr ye arayıp haber verdim. Saat oldu 5…. dırırırım😅artık ağlıyorum ağrıdan birisi o kemiğime vursun istiyorum anca öyle rahatlıyorum sert bi şekilde masaj yaptırıyorum. Tabi 10 dk bir geliyor ama öyle böyle değil yani saat 8 e kadar yine bu acıları evde çektim. Artık yere oturup ağlıyordum daha ne kadar şiddetli bir ağrı olabilir dayanamıyorum doktoru arayın dedim eşime. Aradı tekrar hastane yolu gözüktü. Gittik nst ye bağlandım işte o zaman 3,5 cm olmuştu açılmam yatış yapıldı . Gel zaman git zaman oldu pazar günü 2 saatte bir nst ye bağladılar baya 100 e çıkıyordu ama hastanede nedense ağrı sancı ne varsa dayanmaya başladım. Açılmalarım saatte bir artıyordu ebe gayet iyi gidiyor sen yürüyüş yap dedi. Ben yürüyüşe devam ettim şöyle böyle derken uzatmadan kısa kesmek istiyorum 😌
en son açılmam 8 oldu ama suyum patlamamıştı artık suyu patlatıcaz bundan sonra sancın şiddetli olabilir 1 yada en geç 2 saate doğumun olur dedi. Hiç durmadım yürüdüm bol bol. Artık son dakikalar nst tavan yaptı çocuğun başını hissettiler . Ama ben son 1 saatte öyle bir acı cektim ki bağıra bağıra yalan söyleyemem ama saniyelik süren bir ağrı. Dayandım bi şekilde. Doğumhaneye alındım doktorumun gelmesini bekleyene kadar ben sancı cektim nefes egzersizi yaptım derken saat öğlen 4 doktorum geldi bismillah dedik ve bana napmam gerektiğini söyledi dr ebe hemşire ve eşimin desteği ile tamamen kendi ıkınmam ile doğumum gerçekleşti ve 16.16 da yavrum Sahra Gökçen’imi kucağıma aldım …❤️ Neyi isterseniz başarırsınız arkadaşlar yapamam demeyin. Zaman öyle bir geçiyor herşey öyle bir ilerliyor ki ben bile diyorum çok acı cektim ama sonunda değdi 🙏
Hiç bir acı kalıcı değildir bunu unutmayın. Kendinize inanın sadece . Darısı tüm evlat bekleyen arkadaşlarıma inşaAllah , sevgiyle kalın 💕🌸