Doğum yapalı tam 17 gün oldu..isteğe bağlı spinal sezeryan oldum. Doğuma girerken çok heyecanlanmış olsamda sonunda minik kelebeğimi kucağıma almış olmak tarifi olmayan bir mutluluk..doğuma gelecek olursam belden iğneyi vurduktan sonra ben heyecan yaptığım için birde sakinleştirici vurdular doğum boyunca leyle gibiydim.. sondayı uyuştuktan sonra taktılar. İğne acımadı bile desem yeridir. Doğumda hafif çekiştirmeler dışında bişey hissetmedim çekişme dediğimde acı falan yok sadece orda bişiler yapıyolar sende onu anlıyosun desem daha doğru olur..uyuşukluğun tam geçmesi yaklaşık altı saati buldu sonrasında çok acı hissetmedim çünkü ağrı kesici ve antibiyotik yaptılar sürekli.ayağa kalkıp yürümek biraz acılı oldu ama o kadarda olacak…sadece benim dikiş acılarım azda olsa devam ediyor doktora gittik normal bir aya ancak tamamen biter dedi..kızım çok minnoş çok tatlı teyzeleri rabbim hepinize ağrısız sızısız doğumlar nasip etsin inşallah.. unutmadan benim doktor korseye izin vermedi sağlıklı değil dikişler için dedi korse elimde patladı..birde doğumdan bugüne 10 kilo kendiliğinden gitti 23 kilo almıştım geri kalan 13 kilosu nasıl gider bilmiyorum 🤷♀️ bizim hikayemizde bu sizin hikayeleriniz daha daha güzel olsun inşallah❤️🙏☺️🧿