ilknur_ sitres yaparsan hormonların değişir canım gebelik zorlaşır . Prolaktin değerine baktırdınmı hiç ? Benim yüksekti , o yüzden rahim bebegi kabul etmiyor gebe kalman zorlaşıyor. Çünkü hep bunu düşündüğün için süt hormonun yükseliyo vucut kendini anne olarak gebe olarak görüyor zaten dedi. İlaç kullanıp prolaktinimi düşürdüğüm ay ovulasyon ile gebe kaldım. Ondan öncesinde bende 1 sene ugrastım her ay gidip regli gününden önce kan verip oturup hastanede 1 saat sonuç bekliyordum. Rabbim hayırlı zamanda nasip etsin