Asyaaydinnn ben kendiminkinden yola çıkarak söyleyeyim sana kuzum bende 35 haftalık hamileyim kasımda doğuracağim soguk olur belki diye.
2 takım pijama takimi koydum lohusa takımlari kalın olmuyor biliyorsundur bir takim sabahlikli pijama takımı koydum yani toplam 3 tane koydum ben kanamam falan olur belki diye.
1 tane emzirme sütyeni
1 tane lohusa kilodu
1 tane normal kilot
1 tane atlet
1 paket depend koydum mutlaka koy dediler
2 çift corap koydum
1 hirka koydum (doğumdan sonra çok fazla üşüyormuşsun ben normaldede üşüyen bir insanim zaten)
Gögüs ucu kremi, gögüs pedi 5 6 adet, kapalı olduğum için bir tülbent koydum,terlik koydum tuvalete gidip gelirken rahat olsun diye, bir havlu aldım elimi yüzumü sileyim malum pandemi dönemi, birde makyaj malzemesiyle büyük ihtimalle dudaklarım soğuktan patlayacağı için dudak kremi aldım bu kadar kendim için.
Bebek için;
2 adet beşli, 1 adet 10lu hastane çıkışı aldım, bir kalın battaniye, bir normal penye battaniye, bir müslin aldım, 2 tane uzun kollu, 1 tane kısa kollu zıbin aldım, kullan at alt açma örtüsü aldım 2 tane, ıslak mendil aldım, 25 tane bez aldım, pişik kremi aldım, kare temizleme pamuğu aldım ıslak mendile alerjisi olabilir diye, biberon aldım ne olur ne olmaz diye birde gögüs pompası aldım sütüm gelmezse diye, birde emzik aldım.
Ben herşeyi tek tek poşetledim üzerlerine yazdım hemşiye vereceklerimide paketledim yanınada bir tane bez koydum bu sekilde vereceğim. Sen gerekli gordüğün başka şeyler varsa koyabilirsin kuzum. Bu arada kesinlikle unutmayacağın şey evrakların olsun mutlaka ayrı bir dosyaya koyup en üste koydum unutmayayim diye. Puset aldım, puset örtümü birde bu kadar🤷♀️