Melis47- Merhaba kızlar 24 haftalik gebeyim kuyruk sokumum cok agriyor son 1 haftadır nasil gececek n ypcam bilmiyorum oturup kalkarken agrio baya.Doktora pazartesi günü gideceğim sizde oldumu hiç normalmi ?
Birkucukkelebek Melis47- ben de şuan 9 haftalık hamileyim ama kuyruk sokumunun sol tarafı ağrıyor kalçama vuruyor ağrısı özellikle oturup kalkarken neden olabilir ki
Baobap Melis47- yürüyüş, plates tavsiye ediliyor internetteki açıklamalarda. Bende aynı dertten muzdaripim 😕
irva Melis47- Ben 30 haftalığım bende de 1 hafta önce başladı.Bir de oradan daha önce ameliyat olmuştum.Ağrıyınca daha kötü oluyor.Eşime bebe yağı ile masaj yaptırıyorum anca o şekilde rahatlıyorum.
Baobap Birkucukkelebek birebir aynı sorunu yaşıyoruz🙈 sol taraf benimde. Mesela az önce yemek yedim. Masadan kalktığımda direk sendeleyerek yürüyorum çok canım yanıyor. Oturmak en büyük kabus. Hç iyi gelmiyor. Sadece yatarken iyiyim 😕 8+2 yim bu arada. Araştırdım normalmiş. İnternete yazın uzun uzun açıklamalar var. Umarım en kısa sürede kurtuluruz😕
Melis47- Birkucukkelebek off senin cok erken baslams bilmiorumki benim son 1 haftadr oyle ya kilo ldik diyemi acaba agrlikmi oluyor