Bende de öyle kanama geldi ama fazla değildi pembemsi bi şekilde geldi acil bi şekilde hastaneye gittim. Doktorum her kanama risk taşımaz dedi yoğunluğu varsa ve sürekliliği varsa düşük oluyormuş.Kendini yormaman gerekiyor gerekirse sürekli ayaklarını uzatıp bol su içerek yatman gerekiyor.eğer kanama devam ederse mutlaka hastaneye gitmelisin geçmiş olsun