Endiselianne20 Kizar bu deterjanı aldim ama sonradan icime sinmedi unibayb alayim diyorum bu omoyu kullanan memnun olan varmiii
Arifcan16 Endiselianne20 bende omonunkini aldım parfumsuz olanından cok dogal hiç koku falan yok canm koksun istiyosan yumusatıcı al derim ama yumusatıcıda saglıksız onerilmiyo ben kullanmadım
Zeynepekr Endiselianne20 uni baby aldım sensitive parfümsüz güzel yıkandı çamaşırlar zaten kiri yok bişeyi yok yumuşatıcı da kullanmadım , bitince e bebeğin deterjanını almayı düşünüyorum
Endiselianne20 Arifcan16 yumuşatıcı bende kullanmicam ama omo için daha sonrasında cok kimyasal.madde var diye duydum ya aklım.karisti
Tklc Arifcan16 omo dan memnun kaldınız mı kimyasal falan var diyorlar sertleştiriyormuş kıyafetleri sizde de oldu mu
Arifcan16 Endiselianne20 bilmiyorum gercekten içerigini bende aldım kullandım sımdılik 🤷🏻♀️ Bitince unı bayb almayı dusunuyorum
Endiselianne20 Arifcan16 bende sadece aldigimi suan battaniye vs kullanıp kıyafetlere uni bayb alayim dedim
Zeynepekr Endiselianne20 uni baby aldım sensitive parfümsüz güzel yıkandı çamaşırlar zaten kiri yok bişeyi yok ekstra durulama yaptım yumuşatıcı da kullanmadım , bitince e bebeğin deterjanını almayı düşünüyorum
Naren1 Endiselianne20 bende duru granül aldım makinanın durulama ayarı nasıl bilmiyorum ama ben ekstra 2 kere daha durulama yaptırıyorum. Almışsın sende öyle kullana bilirsin %100 doğalı olsa kullansak ama yok malesef