NazliCK
Dua et canım aklına kötü şeyler getirme bende gittiğimde 5 haftalıktı doktor haftaya gel dedi 6 haftalık minnacık birşey göründü. 7. Haftanın sonuna doğruda kalp atışını duyduk.Şimdi 11 haftalık olduk bile.Kalbini temiz tut inşallah kötü birşey olmaz. Kötü yorumları falan okuma bu süre zarfında ben kendim çok evhamlı biri olduğum için okumamayı tercih etmiştim kendi kendime kurmaya başlıyorum diye. Bu dünyada yiyeceği nimet varsa Rabbim onu nasip eder. İnşallah sağ sağlim sağlıklı bir şekilde görürsün inşallah 🙏🙏🙏