Aselinannesiii06 36 haftalık hamileyim bebegimin suyu fazlaymış böyle olupta kaçıncı hafta da doğurdunuz
12340 Aselinannesiii06 Benimkininde suyu fazla endişelenecek birşey yok dedi doktorum sadece ağrılarım ara ara oluyor bazen oda suyumun fazla olmasındanmış Şuan 38+3 haftalık gebeyim bakalım bu hafta yada haftaya doğum olur dedi doktorum Normal doğum olacak inşallah bekliyoruz bebişi 🤷🤗
Bsraskmn Aselinannesiii06 ne kadar fazlalıktan bahsediyoruz bilmiyorum ama 33 haftadayım doktorum banada suyun fazla dedi ama bu iyi bişey doğumu kolaylaştırır dedi🤷🏻♀️
Aselinannesiii06 noble hayır ağrı felan yok 2500 kg 48 cm dediler az geldi kilosu bana suyun çok fazla dediler
noble Aselinannesiii06 benimde fazla ama hastanedeki yattım çok sıvı takviyesi yapıldı sonradan oldu doktorun kötü birsey demedi bir çok kişide oluyor morelini bozma kötü düşünme
Aselinannesiii06 noble bi an önce dogurma taraftarıyım ilk kez anne olucam cok heyecanliyim 36 haftaligiz kiza hamileyim acaba ne zaman dogar :)