Elifkaya5824 Bu hastaneye giden muayene olan varmi? 3 boyutlu görüntüleme sistemi acaba varmı dogum yapan memnun olan doktor takdigi olan varmi yardimci olurmusunuz anneler?😊
es-es1 Elifkaya5824 Merve-Burak kesinlikle bende Merve’ye katılıyorum koca hastane ama içi boş bende memnun kalmadım hiç hemşireler doktorlar sohbet muhabbet ortamındalar hep tavırları da hoşuma gitmedi
kdrsln Elifkaya5824 ben araştırdım memnun olan oldukça fazlaydı salı günü için randevu aldım unutmazsam yazarım size inşallah
Merve-Burak es-es1 içi dışı. Çok güzel avm gibi yapmışlar ama doktorlar ilgisiz olduktan sonra ne fayda
Elifkaya5824 seyda3838 kdrsln bende çarşamba gününe aldim 3 boyutlu icin bakalim nasip kimse memnun değil gidenler 1 dkka gecince almıyorlar içeri hastane kocaman gidene kadar vakit geçiyor
kdrsln Elifkaya5824 randevu saatinden yarım saat önce orda olun yazıyor dikkatli gidersek sorun olacağını sanmıyorum