Sevgi1991 39 haftalık hamileyim benim gibi olup test sonucu pozitif çıkan var mı? Ne gibi bir yol izlediniz kontrol zamanım da geldi hastaneye randevu alamazmışım 😔 nasıl gidip bilgi alicam ben yardımcı olabilecek var mı?
Epifenomen Sevgi1991 kuzum, 10 gün karantina süresi var bu süre zarfında özele doktora gidemiyorsun malesef önemli bir durum olduğunda ya ambulans çağırmalısın ya da bildirip acile gitmelisin
Sibush Sevgi1991 cok gecmis olsun. Ben negatif olmama ragmen karantina surecinde kaldim. O surec icin filyasyon ekibi ancak acil bir durum olursa ambulansi ararsiniz en yakin devlet hastanesine gotururuz demislerdi.😔😔😔 kendi doktoruma kontrole gidemedim. Cok gecmis olsun. dogum yapacaginiz hastane ve doktoru arayin zaman kaybetmeden.
Ozdmrkbraa Sevgi1991 kuzum ben de pozitifim şu an sadece 112yş arayıp pozitif vaka olduğunu söyleyebiliyorsun onlarda muayene için yardımcı olabiliyorlar mı bilmiyorum
Sevgi1991 Ozdmrkbraa bilgi aldım ama zaten muayeneye randevu alamıyormuşuz. Acil bir durumda ya 112 gelip alacakmış ya da kendi özel aracın varsa kendin gideceksin
Sibush Sevgi1991 karantinam yarin bitiyor, dogum olmadi. (38 haftadayim) karantinadayken acil bir durum olsaydi eger, ben ozel ambulans cagirip dogum yapacagim hastaneye gitmek isteyecektim. Doktorum da oraya gelecekti.