Merhabalar arkadaşlar ben de 6+6 günlük hamileyim dün doktora gittim kalp atışını duymak için ama duyulmadı normal mi dünden beri içim içimi yiyor daha önceden düşük tecrübem olduğu için o kadar korkuyorum ki şehir hastanesine gidiyorum doktorlar hiç bilgi vermiyo bi hafta sonra yine gel dedi kaç kere hocam düşük yaptım daha önce çok korkuyorum dememe rağmen hiçbişey demedi düşük olabilir yine herkes için bu risk var dedi yarın özel bi doktora gidicem inş kalp atışı duyabilirim bebeğimi kucağıma alabilirim bu sefer çok üzgünüm ve stresliyim 😔