Dmtbl55 Merhaba kızlar 23+2 haftalık hamileyim rahmim az açılmiş doktorum kanaman var mı dedi bnde yok dedim başına böyle bişe gelen ver mi zamanında Doğum yapaman var mı
Dmtbl55 Bebek-geliyor bilmiyorum doktorum dinlen dedi bide ben yeni sezeryan olmuştum korunurken hamile kaldım
Bebek-geliyor Dmtbl55 doktorunuz daha iyi bilir tabi ama rahim ağzı uzunluğunu da ölçtürmenizi öneririm. Belki sezeryan sonrası hamile kaldığınız için de olmuş olabilir. Sağlıkla gelsin inşallah🐣