Duygyadgzl Tugceli oğluşumun adı Arel Aslan dı ama son an da kayınbaba kontenjanıyla Mehmet Arel oldu 😁hamile olmadan önce de çok severdim güzel bir isim 👍
Fatmaada2015 Bizimde erkek olursa oğlum Aras Buğra koymuş kızımda Arda Mert istiyor bakalım nasip artık
2793ebru Bademm2508 biz Barlas Arden koyacagiz insallah canim. Esim Barlası cok istiyordu bende Arden i. Bebegim buyuyunce hangisini isterse onu kullansin😊