Kızlar inanın ben çok çok zorlaniyorum ama mecburen burnumu filan tutup günde 1 kere süt içiyorum eğer öğün içmediysem ertesi gün iki bardak içiyorum peynir yumurta yemiyorum ama mecbur sabahları yiyorum çok zorlaniyorum ama korkuyorum da bebek beslenmez diye mecbur yani benim hayatım da hiç yoklar ama mecbur simdi