İyi akşamlar öncelikle kızlar. Bütün kontrollerimi özelde yaptırmıştım özel bir sebepten dolayı memlekete gitmek zorunda kaldım ve yarın sezaryen olcam inşallah. Kendimi bu zamana kadar normale alıştırmaya çalıştım öyle istiyordum çünkü (tavsiyem kendinizi ikisine de hazırlayın ne olacağı belli değil Allah hayırlısını nasip etsin 🤲🏼). Sabah muayeneye diye geldim öğleden sonra sezaryene karar verildi çatım uygun olmadığı için yatışım yapıldı şuan hastanedeyim. Araştırma hastanesindeyim yaşadığım yerde olsaydım kendi doktorumla özel hastanede doğum yapacaktım ki çok istiyordum bunu kısmet değilmiş 😔 Gebelik boyunca ilk kez devlette muayene oldum öncelikle hiçbir şey içime sinmedi bebeğimi ne gördüm eskisi gibi nede detaylı olarak bebek hakkında bilgi edinebildim. Yanlış anlaşılmak istemiyorum devlette ilgi nasıl oluyor? Sezaryen doğumdan korkuyorum kesilceğimi düşündükçe geriliyorum, tavsiyelerinizi merak ediyorum. Ve sizlerden dua istiyorum 🤲🏼🥰