muallim6anne Kızlar 39+5 im. Sancılarım var adet sancisi gibi .Bir saat önce suyum geldi yani bildiğiniz bacaklarımdan aktı . Cok gelmedi ama yine de akti asagi dogru . Kanamam yok ne zaman doktora gideyim . Mesafe biraz uzak .
Fatmagzl33 muallim6anne suyun gelmiş canım çok bekleme önce duş al ufak tefek işlerini yap hastaneye git
zeyno_gr muallim6anne Suyun geldiyse acilen hastaneue gitmen lazım aksi taktirde bebek susuz kalır ve solunum sıkıntısı çeker eltimde aynısını yaşadı samcı olmayıp suyu geldiği için bekledi ve gider gitmez sezaryane aldılar biraz daha beklese bebeği kaybedecekti ve dogumdan sonra bebeğini yoğun bakıma aldılar