İyi akşamlar güzel anneler 🌸 bana yardımcı olursanız çok sevinirim daha ilk gebeliğim.
pazar günü acile gittim ve hamile olduğumu öğrendim şükür Allah’a ,değerim 249 çıktı salı günü de sağlık ocağına gidip kan tahlili verdim ve bugün öğrendim sonucu 420 olmuş ve şuan 4+4 sizce güzel artıyor mu yanı değerlerim iyi mi ?