Elvanay yok kuzum ya İnan valla hiç takılmadım hatta yazıları yazarken silip tekrar yazdım İnan bende kötü birşey demek istemedim . Gerçekten hepimiz bunaldık tek isteğimiz yavrularımızı şu koronaya rağmen sağ Salim hastaneden alıp evimize getirmek , bazen olabiliyor böyle durumlar ama hepimiz hamile anneleriz kötü konuşmak olmaz , kusuruma bakma , inşaallah hepimiz buralar da doğum hikayelerimizi paylaşırız altına yorum yaparız bekliyorum doğum hikayeni dört gözle 🤲🏻😘❤️