ayseguler01 Yesimkvrg 18. Haftada hissetmeye başlamıştım şuan 24+5′iz durmuyor sıpa sürekli kıpır kıpır maşallah 🙏💙
Bernayben 19+6 olduk bugün, ben de geçtiğimiz haftansonu pıt pıt hissettim😇😇🐣 hatta baya hissettirdi kendini. Sonra 2-3 gündür hiç ses seda yoktu, bugün yine azıcık hissettim🙏🐣 ara ara düzensiz bir şekilde pıtıpıtı yapıyor oğluşum🙏🙏🐣🐣😊
Rojda24 Bernayben bende 19 haftalık hamileyim bi kaç gündür hissetmiyorum normalde pıt pıt hissederim endişe ettim ama bu haftalarda düzensiz olması normal diyorlar bilemedim
Bernayben Rojda24 evet canım ben de endişelendim ama normalmiş daha düzene girmediği için 20 li haftaların ortalarına kadar bu şekilde olabilirmiş.