Asaaaafff Hanımlar merhaba 33 hafta olcaz allahın izniyle 2 gün sonra doktorum ben nst yapmıyorum ayrıntılı ultrason yapıyorum sadece dedi endişelendim açıkcası bide benim zorunlu sezeryan olacak böyle bir durum yaşayan varmı