Dgull Kızlar bugun 2 li tarama için doktora gittim devlet hastanesine doktor bebeğin burnunu göremediğini söyledi sonra kendi doktoruma gittim sana bunu nasıl söyler daha erken dedi ve sen kilolusun dedi bana tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim çok korkuyorum
Arse89 Dgull Bence korkma içini rahat tut önce stres ikinizede zararli ben 2li taramaya 13+0 girdim suan 13+2 yim belkide doktorunun dediği gibi küçük olduğu icin görmemiştir. İstersen başka doktora git
Dgull 61Aysen baktı baktı dedi bebek gareket etmiyo dedi git bi tatlı ye dedi dönmedi heralde yedim geldim. Gene hareket etmiyor dedi sonra başka bir doktor çağırdı burnunu göremedim dedi sonra kendi doktoruma gittim bu haftada gözükmez zaten kilolusun dedi 83 kiloyum öyle korkuyorum ki anlatamam
61Aysen Dgull korkma kuck o aralarda bebek zatn bnmde 2li ultrasonda bebek hareket etmemismi doktr karnima ultrasn aletini hafifi vurur gbi yapti salladi ama kipirdamadi minik boynunun arka tarafini gormem lazm göremiyorum kipirdamiyo demisti bnada ama testi yapti yani 3lü testtede tam tersi yerinde durmuyodu😂bnde 12 haftalikken 2li teste gittm korkma bisy yoktur
Arse89 Dgull Aminn canım inşallah. Sen içini rahat tut sende hayırlı haberler alirsin en kisa zamanda inşallah 😊
Minikkalbimmm Dgull Anladım canım bazen değerler sınırda çıkabilir ama sakın bunlara takılıp, hamileliğini zehir etme, her şeyin tadını çıkar. Sen kalbini ferah tut, her şey güzel olur inşallah ☺