Yaren06 bende 6+3deyim. Doktorum baş ağrısı, halsizlik,bulantı ilk zamanlar çok normal dedi. Kanama olmadığı sürece adet sancısı gibi sancıda normalmiş. Bana vitaminB6 verdi bulantılara karşı 2 gündür kullanıyorum ama çok fayda etmedi.
Günde daha çok öğün azar azar yiyin meyve tüketin ara öğünlerde ve cok baharatlı yemeyin ben bunları 3 gündür yapıyorum bugün biraz daha iyiyim