Mom10 sonrasında neden sonda taktılar ki? Ayağa kalkamadınız mı? Ben de epidural normal doğum yaptım. Doğumdan sonra tuvaletimi tutamamaya başladım. İlk kaldırdılar, yetişemedim altıma yaptım mesela 🙄 doktorum normal olduğunu söyledi. İlk birkaç gün de tutamıyordum, kaçıyordu. Tuvalete oturunca yaparken tutup bırakmaya çalış demişti. Zamanla kaslar güçlendi, eskiye döndü. Siz de deneyin isterseniz kasları çalıştırmayı