_Ftma_ çok erken degıl her ınsan da farklı olur ben 16 hıssetmeye başlamıstım kelebek kanat çırpar gıbı oluyordu ıcımde yapı olarak zayıf ınsanlar erken hıssedebılıyor dedıgım gıbı herkesin hamılelıgı farklı ıslıyor meraklanmayın sızde öteki haftalarda hıssetmeye başlarsınız 🙏🏻