Gamzeaykn Progestan 100 mcg kullanan varmı arkadaşlar ve hangi yolla kullanıyorsunuz durumlarınız nedir ???
Gkdmrtfnk Gamzeaykn ben 2 haftadır kullanıyorum vajinal olarak canım alttan bir yan etki yapmaz dedi doktorum hem daha etkili olur dedi gerçekten bir yan etkisini görmedim
y_tunc Gamzeaykn doguma kadar kullandım ama 200 luk hem sabah hem aksam yutarak kullandım ilk baslarda cok sersemletti uyku halsizlik yaptı ama zamanla bünye alıstıgı için rahat kullanmaya basladım
RabiaKURU Gamzeaykn ben kullandım. Hem sabah hem akşam. Mercimek tanesi kadar lekelenmem oluyordu 29. Haftalarımda o yüzden vermişti doktorum. Düzeldi ama sonra yine oldu ve bu kez 200 mg kullandım sabah akşam olmak üzere yani 400 mg kullandım günde.
Seyas Vajinal alıyorum bende günde üç 8 saat arayla ama gün içinde çok fazla akıntı yapıyor sizdede var mı bu sorun
Bademininannesi Seyas ben normal ağızdan alıyorum da bugün ilk defa hafif kahverengi akıntım oldu ilaçtanmıdır acaba bilemedim
Gkdmrtfnk Seyas Canım doktoruma sordum dün acaba doğru mu kullanıyorum akıntı yapıyor kremsi bir şey geliyor dedim o yeterlidir merak etme dedi normal yani 😊
Seyas Bademininannesi sanmıyorum ağızdan da aldım vajinadan da kahverengi akıntı olmadı şeffaf bı akıntısı var gün boyu ara ara geliyor
Seyas Bademininannesi canım çoğunlukla yerleşme lekelenmesi olarak adlandırılıyor benim de tam o haftalarda bir hafta sürmüştü progestan fitilve iğne kullandım geçti ama bı arkadaşımda düşük yaptı aynı kahverengi lekenlenmeyle bence bı kontrole gidin derim her iki ihtimal de mümkün
elfcmc Bademininannesi Canim malesef normal değil lekelenmem oluyo buyük ihtimal dinlen ve en kisa zamanda dr. git bende oyleydim dinlen ilaca da devam et