Merveesila Kızlar merhaba karataşta Hayri Aksüt vardı bu ay Torbalıya klinik açtı Hayri beyin yeni kliniğine giden var mı doğum ücreti ne kadar bilgisi olan muayene 200 lira ama doğum ücreti gitmeden bilgi verilmiyo medifemayla arasında ne kadar fark var acaba
Tugce1803 Merveesila Hayri bey ilk medifemadaydı zaten. Muhtemelen doğumu da medifemada yaptıracak.Bana ücreti fazla geldiği için Medifema Ali Beyle devam ediyorum.Medifema önceden Hayri bey için 3500 lira istiyordu.
Merveesila Tugce1803 evet ilk medifemada görev yapıyordu ama şuan torbalı da kendine ait muayenehane açtı kendi yerinde yaptıracak doğum ama telefon da bilgi vermiyo medifema ne kadar onu da bilmiyorum şuan gerçi Hayri bey gidince bende Ali İrfan beye gidiyodum karataş uzak olunca
Tugce1803 Merveesila Bende Hayri Beyden Ali Beye geçtim.Muayene ücreti daha uygun doğumda illa ki daha uygundur🤷🏻♀️Giden varsa yazar inşallah🙏🏻
Tugce1803 Merveesila Medifema Ali bey 5000 lira. Hayri beyden geçtiysen 3500 lira tabi doğum ne zaman bilmiyorum Ocak ortasından itibaren 4 bin
Merveesila Tugce1803 çok zam yapıldı yaa doğum ücretine Hayri beye tekrar sordum muayene 200 lira doğum 4000 dedi çok fazla
Merveesila melekhabib karataş da uygun ama bize çok uzak kalıyo 4 yasında kızım var gidip gelmek sorun
Merveesila Tugce1803 bişi daha sorucam medifema da mı görev yapıyosunuz doğumdan önce covid19 testi yapılıyo mu bilginiz var mı