Mervecan80 Merhaba kızlar 35+6 haftalıkğım çiğer geliştirici iğne önerdi doktorumuz ıkı dozdu vurdurdum ve bebiş hareketleri sanki azaldı gibi ve sürekli toplanıyor normal mı sizce? 😐