Hastalığa yakalananlar bu dönemi emzirme döneminde nasıl atlattınız ilac kullanabildiniz mi
bu arada basım çok agriyor çok üşüyorum halsizlik var belirtiler bunlr. Ateşim bogaz agrim tas koku kaybı falan yok bi kaç saatten beri oyle hissediyorum daha hastaneye gidemedim