Arkadaşlar merhaba. 27+3 günlük hamileyim. Bugün sağlık ocağında izlemim vardı. ebe hanım bebeğimin kalp atışlarını dinledi ve ritmini beğendi buraya kadar bir sorun yok. Fakat bebeğin kafası aşağıda daha önce de böyle miydi dedi. Bir önceki izlemimde kendisi izinde olduğu için başka bir ebe ilgilenmişti benimle ve böyle bir şey söylemedi. Şimdiye kadar ki kontrollerimde de buna benzer bir durum olduğundan bahsetmemişti doktorlar. Hatta en son 25 eylülde kontrolüm vardı. Doktorlar diyorum çünkü devlet hastanesine devam ediyorum ve sürekli aynı doktora randevu bulamıyorum. Şimdi ben bu devletteki doktorlar içinde net bir şey diyemiyorum çünkü yeri geldiğinde bebeğimin yüzünü göstermedikleri oluyor. Ama tehlikeli bir durum olsaydı illaki söylemeleri gerekirdi öyle değil mi? Bir de geçen hafta çok merdiven çıkmak zorunda kalmıştım acaba benim yüzümden mi böyle oldu diye de içim içimi yiyor😞iki üç gündür bende göbeğimin biraz aşağıda olduğunu farketmiştim. bana bir akıl verir misiniz aranızda buna benzer bir durum yaşayan var mı?🙏🏻