Kızlar bi sorum olacak, doktora gittim sabah 21 haftalık hamileyim, doktorum biraz şiş göründüğümü söyledi ve bazı şişliklerden korkuyoruz bebekte gelişme geriliği falan olabiliyor dedi, sonra ölçümleri yaptı, gecen haftaya göre bebişin kafa ve göbek çevresi büyümüş ayrıca kilosu da gecen hafta 280 gr dı bugün 370 gr çıktı, ama söylediklerinden korktum 🙁 tansiyonuna bakar ol yükselirse haber ver mutlaka dedi. Böyle bi durumla karşılaşan varmı acaba 🙁