Çok kolay:) ben panik bir insanım hastane ortamı pek sevmem hatta odamda elime kelebek takılınca fenalaştım:) hemen kolonya filan döktüler kustum kendime geldim. Sonra gittk ameliyathaneye. Burası mı dedim resmen. Bildiğin sedye var boş odada bir de bir iki makina başka birşey yok. Korkunçluk yok hatta soğuk bile değilmiş o kadar dedim:) sonra anestezimi verdiler. Genel oldum. Bulanıklaştı anladım 3 sn sürmeden bayılmışım:) kalktığımda aa ağrım yok dedim. Sadece hafif adet sancısı. Ama çok üşüdüm sadece. Odamda bile herkes elleriyle ovaladı ısınayım diye. Sonra bebeğim geldi ısındım resmen. Ona ağladım :) başka duyguymuş resmen. O gelince ısınmak duygulandırdı. Sonraki ağrılar dersen hiç olmadı. Serum yetti ilk gün. Sonra ağrı kesici bile yetiyo ağrıya.kalkmak da zor olmadı. Yavaşca kalktım yere bile baktım arada başım dönmedi. Ama yürümek iyleştirir dedikleri çok doğruymuş.yürüdükçe açıldım. Ama biraz yatayım hemen ilk kalkış gibi oldu.inanın doğum kolay. Şuan emzirmek zor:( çok acıyo. Canımı alıyorlar gibi. Ama annelik dayanıyorsun.aç kalıyor üzülüyorsun.